torsdag 9 juli 2009

Bra Väder?

Japp, till en viss mängd kanske..

Fan det smällde och dundrade här hela kvällen och natten, Hörde hur det small och fick veta att ett hus här nere hade blivit träffad av blixten så det hade börjat brinna i ett annat hus också efter ett antal timmar, så åskan var jävligt nära här, ska man inte räkna sekunderna efter blixten till det att det mulrar hur många kilometer den är härifrån,??
jag hann ibland inte ens säga ett... hahaha,

men Tv:n va på iallafall hela kvällen lång tror att det händer inte mig. Aj aj, hoppas det inte händer heller.. Ska man kanske spela sällskaps spel sent på kvällen? Nej. Glo på film. Ja.

Izabelle Tyckte det var jätte roligt med muller och dunder, hon ställde sig på soffan som är mot fönstret och hängde vid fönstret och glodde ut och utbrast Titta titta!! När det blixtrade.. Ja ja Titta titta sa jag bara och hoppa bort varje smäll hahaha.

Ja ni ser det har inte hänt så mycket annat, jag snackar ju om vädret. Vädret?.

Får se när morsan kommer och plockar upp mig, ska till affären och handla innan S ska till jobbet. Hoppas hon hinner så slipper S konka på massa skit till jobbet för han slutar 22.00 och skit affärerna här i hålan stängs 21.00. Vill fan inte gå i regnet. Nej.

O, ja Och idag är det den 9:e juli det betyder att min Izabelle är hela 1 1/2 år idag, hipp hipp hurra!
Och min andra nappsugare är 2 månader och ler och fnissar som bara den. Kul Kul.

Och nu när det ändå är regnigt och plaskigt, ingen lust att gå ut alls, har försökt att underhålla Izabelle med andra medel än frisk luft hahaha, har blivit mycket disney Channel och toon disney på tv:n, men hon har inte gnällt hon gillar att softa, på soffan med täcke, tutte och pill i örat. tack att jag fått softa barn! hahaha.
Och så var det bara 21 dagar kvar till flytten, längtar att få ett hem att se ut som ett hem hahaha, här ligger det kartonger och jox överallt och då menar jag ÖVERALLT!

Ge mig tips vad man kan göra inne när det är sånt skit väder ute!? Förrutom film, spel och data och leka med leksaker? hahaha (finns det andra alternativ). Undrar ibland vaaaad faaan gjorde man innan man upptäkte internet? jag satt aldrig inne och spela med datan jag va ute med polare.!!?

Peace!

1 kommentar:

Johanna sa...

heej =) helgen har varit så lugn som den kan bli, vädret har ju inte varit det bästa man kunde hoppas på. hur har ni haft det?
Nej vi har faktiskt inte varit där men jag kan tänka mig att det är rätt fullsatt när vädret ger med sig igen. jo det har bara gått bra har G i första ämnet jag har gjort :D känner mig skit stolt över mig själv, att jag klarat det med bara hjälpen av en bok utan någon lärare eller lektioner hihi.
Kram kram