torsdag 2 juli 2009

Torsdag.

Igår var det så inåt helvete varmt så jag visste inte ut eller in, izabelle gnällde hela dagen och det gjorde hon rätt i vädret kunde ju vara normalt haha. Men jag kasta in henne i badkaret så hon fick svalka av sig åtminstone, blev inget bad igår. Vem kan va ute då?
Var till Bvc med Vanessa för hennes vägning det ser fint ut =). Liten tjockis med goda veck i bena =D.
Och sen fixade jag lite papper som skulle in överallt och ingenstans. Brorsan kom över ett tag, drack lite kaffe och morsan med.
Idag blir det inget att göra S har delad tur i dag och jobbar så konstiga tider så vi hinner inte göra nånting mellan hans rast, då ligger säkert småttingarna o sover middag oxå.
I dag börjar power meet, i morgon ska vi kanske dra in o kolla på bilarna med ungarna på dagen då stefan är ledig. skönt. annars blir det bad om vi inte orkar dra in. Alltid samma bilar, samma stämning, kan lika gärna gå nästa år eller året efter det =D men va fan tradition är väl en tradition. =D Hoppas ni har det svettigare än jag där ute!

3 kommentarer:

johanna sa...

svettigt det är det nog mer eller mindre för alla nu =)
Ja du det är knappt så man orkar nånting i denna värme.. provet hade jag igår, tror det gick bra det kännes helt okej iaf.
hur är det med dig och flickorna i denna värme?

Johanna sa...

ja det är ju välbehövligt i denna värme :) doppade mina fötter i poolen igår det var skönt men man önskade att man kunde få doppa mer än bara fötterna hehe..
nej vi har inte varit ner än men vi tänkte gå ner idag en sväng ock kika på bilarna :) ni då har ni varit in nånting?

Johanna sa...

Jo det är bara bra med magen :) växer gör den och liv i luckan är det mer eller mindre hela tiden hihi :)
hehe jaa dem är roliga dem små liven det är ungefär som Leone (runt 1års åldern) när man städade hennes leksaker så plockade hon ur dem igen haha. Men det kommer gå bra, ni kommer få allt packat i god tid :)