tisdag 14 juli 2009

Vad hände?

Satte mig ner på arslet vid datan med izzy i knät, kolla mejlen Klickade på Ahabingo.se, va fan va dom ska skicka skräp post jämt tänkte jag. Tills jag såg att jag hade 30 kronor i bonus att spela för, ok jag logga in satt och kolla vilken ländis bingo man ska ta o spela gynning ja gynning det låter bra med 2550 kronor i potten. Jag valde 3 brickor för 10 kr styck, alla pengar spela jag för va fan inget att spara eller hur.? Okey jag vann 52 kronor för nåntinf kunde inte riktigt hänga med i spelet för izzy satt o klängde och hoppa på knät.. Stefan skulle dra till jobbet han sa hejdå precis när han stängt dörren så tittar jag på skärmen och kollar va fan vinner aldrig stora summor nån jävla bitch har vunnit jackpotten och det är slut på spelet, Va fan vaddå grattis till mig? Oj då bitchen va jag, !!!Och den här bictchen är jääävligt glad idag och 2550 kronor rikare!!!!Woohooo!Grattis till mig. Ja. Det ska ni veta jag vinner aldrig men nu hade jag för en jädrans gång turen på min sida!!Peace!

2 kommentarer:

Me sa...

hahahaha...nybörjar tur :OP Grattis till vinsten...kramis

Angelica sa...

sv:Dikten är till Dodou..

Hoppas allt är bra med dig!

Grattis till vinsten :D