fredag 24 juli 2009

Friday its a happy day.

Hej!.

Idag är det fredag, Dagen alla tycker om som jobbar, för mig känns det som en dag som alla andra, längtar att jag får börja jobba och komma ut och göra nånting. Jobba Jobba!Wohoo.! Galen? Nej, men vill känna att jag gör nånting!

Mamma och hennes man och deras lilla Ami var på besök här alldeles inte för länge sen, dom kom med lite presenter till Mig och karln och ungarna, dom har vart till Talinn på 2 dagars cruise..

Sitter och väntar på att Älsklingen ska sluta jobbet som han gör om en timme, ska med morsan och brosan och shoppa lite i västerås får se vart.

Nä nu ska jag fortsätta med min kopp kaffe och ta en cigg på det.

Hoppas ni får en trevlig helg allesammans!

1 kommentar:

Jenny sa...

Vill oxå börja jobba..fan blir galen av att sitta hemma..Måste säga..FAN Va nice att ni snart flyttar till stan igen =) i lööv it =)