torsdag 16 juli 2009

Tåg.

Idag har jag och Izabelle, bara hon och jag. Varit i västerås och shoppat lite granna nu när det kom extra klirr i kassan från vinsten, den kom in redan i går men i morse tänkte jag att bara jag och izabelle får en dag för oss själva och så blev det, ingen svarade i västerås av mina tjej kompisar så det blev ingen fika med nån av dom, dom hörde av sig när jag redan satt på tåget hem eller var hemma men men, kommer ju andra dar hehe. Ville ju ha nån och tjattra med ju, men jag och izzy hade det fint det är inte ofta vi får tid tillsammans. Så det blev en "ballong" topp till mig en gul, fatta en gul. jag hatar gult men inte idag inte, Och lite schaisse till mannen min och izzy fick välja nått från leksaks affärn då valde hon en gammal katt, ville hon ha den så skulle hon få den.
Sitter här hemma nu, S är på jobbet som vanligt. Vanessa sessan sussar som vanligt. Och izabelle springer runt här men inte länge till snart är det dags för det vanliga kvällsbadet, välling och i säng!Jag ska bänka mig framför tv tills min Älskling kommer hem och berättar om sin dag =D hehe. Sen blir det mys och hopp i säng för oss oxå, för att det fint väder ute så ska vi kasta oss ner rulla som grisen i lera ner till badet och plaska arsel av oss... Hihi. punkt

Inga kommentarer: