måndag 13 juli 2009

Back 2 reality..

Måndag idag igen som en gång varje vecka.. hehe.
Helgen har varit helt Ok.
S Har jobbat hela helgen igen så har inte haft mycket annat för mig än att vara hemma. och hälsat på hos morsan.
Sitter och dricker kopp kaffe och tittar på när izzy leker på golvet med sina toys, och vanessa underhåller jag med grimaser så hon är nöjd.. =).

S slutar jobbet snart, jobbade bara från 7-10,
Vilka konstiga tider det finns asså. Nä inget jobb för mig iallafall,
jag skulle bli galen och jobba 7-22 och nästa morgon börja 7 igen och so on and so on..
Dom verkar ju inte ha någon som helst uppfattning om vad dom ger han för jobb när han fått ett schema att gå efter så trycker dom på mer jobb..

han har en 2 månaders bebis här hemma som knappt sett han, så jag tycker att va fan ring nån som inte har ett barn och inte har så jävla mkt jobb annars också.. ja ja.. gud va jag klagar men jaa.. verkar ju inte ha koll alltid nån som e sjuk.. SUCK!


Nog om det, Dagarna rullar på fort här det är redan snart mitten av juli, idag för första gången på länge så vaknar man till solen, Skönt. Men hur länge håller det i sig då?!
Beställde en jeans kjol i går, får väl andvända den när sommarn når sverige år 2020.

nä nu ska jag väl tillbaka till ingenting !ha d gött!

Inga kommentarer: