söndag 5 juli 2009

Msn

Funkar inte..måste uppdatera virus o shit, orkar inte fixa det nu gör d när jag får lust till det. tänkte bara uppdatera mig lite här på bloggen efter helgen..
i fredags regnade och åskade det, men det fick inte oss att sitta inne, vi satte oss på balkongen och käkade jordgubbar, njöt att det blåste lite och fick fläkta oss efter 30 graders vecka :). Alexandra kom till hallsta oxå o hälsade på, vi drog ner till morsan en sväng och satt där. på lördagen kom Janita på besök, hon bojkottade oxå power meet, hon är gravid och då förstår man att man inte orkar springa runt där o se alla fulla o odrägliga hehe, satt och fikade och snacka massa skit. S har jobbat hela helgen som vanligt, tråkigt för mig, men bra för våra plånbok haha!!
Just nu sitter jag o matar Vanessa och försöker skriva samtigt, izzy ligger och sover somnade direkt efter badet, sov ingen middag idag så hon somnade tidigt, får väl gå upp vid 4-5 i morgon bitti då haha!ja ja men det får man ta. Har städat arslet ur mig o hunnit packa massa igen, nästa helg blir det tömmning av källaren då allt ska bort, ingen andvändning eller inget av värde där nere ändå, då skulle man väl inte förvara det där nere.??
nä nu ska jag laga till nå att käka. o mysa med vanessa o glo på tv tills älslingen kommer från jobbet, då är det lägg dags för mig. ha d gött!

Inga kommentarer: