torsdag 30 juli 2009

Torsdag.

Först måste jag säga att Tessi vart en riktig puma med sitt nya fina hår, http://maripositascrib.blogspot.com Mucho mucho snyggo.!

Okey tillbaka till mig då. Idag Torsdag har det inte hänt allt för mycket, Sov middag med barnen fööör länge men det gjorde mig gott. så nu sitter Izzy fortfarande vaken fast hon ligger i soffan och tittar lite på tv och är på väg ändå att somna snart så jag låter henne ligga där.. Har åtminstone badat båda två och lekt med dom så det ska inte gå nån nöd.

Sitter och väntar på att Älsklingen ska komma från jobbet snart han slutar nu. Halv 22. Urk vikka tider.

I morgon ska jag själv gå till mvc på efterkoll, och prata om p-medel så det inte blir mer småttingar här hahaha, ska nog ta allt allt! hahaha nä då.. Jo... jo...

Flytten närmar sig.. och jag är inte längre taggad. haha Det jobbigaste är att flyttstäda hela lägenheten här och det vill jag inte ens tänka på men jag har gott om tid på mig si så där en månad..men jag vill göra allt på en gång så slipper man ha nått skit i tankarna än o vara glad.

Hej då



1 kommentar:

Me sa...

hej bruden...va gullig du e..hehehehe.
längtar tills på måndag....pussss