onsdag 22 juli 2009

Onsdag.

Alla ligger och sover middag, förutom jag känns som hela dagen försvinner om man gör det, fast jag borde ta och köra en power det händer ju inte så mkt ändå. Men nu får jag sitta vid datan i lugn och ro och titta runt och kolla på ingenting.

Just ja! blev medlem i www.airbingo.com igår fick 50 kronor i registrering, fast fick bara 25.. Konstigt men men jag vann iallafall två ggr på raken deras små jackpotts första på 139kr och sen vann jag 150kr.. hahaha

Men dom pengarna låter jag vara där, när det blir som idag finns inget att göra och är vaken själv då passar man på och spela lite bingo hahaha. Ja ja jag är inte gammal än men alla är väl ute efter gratis pengar är vi inte det??=D

Fick min jeans kjol igår. Me happy den passade perfekt. =D
Nä, nu ska jag ta och vinna lite pengar till oss här.
Höres senare.

1 kommentar:

Me sa...

tjena bruden, jag va oxå inne på air bingo men jag vann inget ..heheheh hade inte lika mycket tur som du.
du måste ju hänga med oss på bingo nu när vinter kommer, som är på vallby i deras kyrka varje torsdag...skulle va kulit;O)